Födelsedag!!

Jaa som sagt så fyllde jag år igår, det hände så mycket så det blev ingen bloggning :/

Kvällen bestod av att mamma bjöd ut mig på restaurang och det blev planka och såå gott det var!!

Kan verkligen rekomendera "Blekan" som ligger här i Ronneby. En väldigt rolig servitris med ;D
En mycket lyckad dag och kväll kan jag ju säga :)

Har även haft utbildning på mitt nya jobb på Call4U där jag arbetar på deras huvudkontor som säljare.
Imorgon ska vi jobba själva och det ska bli spännande!!!

Nu är det snart dags att sova, föreläsning om biblioteket imorgon på skolan eller nått sånt.
Låter riktigt tråkigt och det är det säkert med...

Peace!

Min goda planka på Blekan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0