Hajje alla:)

Hejsan alla kära läsare:) nu har mycket hänt i mitt liv sen jag uppdaterade senast. jag och Caroline har bland annat kommit på att innan sommarlovet börjar ska vi hunnit åka till varje kommun i skåne det vill säga 33 stycken!!! det kan bli skojj, reglerna är enkla, vi måse vara i varje kommun i minst en timme och vi ska ha ett foto på oss därifrån:) kan bli mycket skojj:) idag så har jag jobbat i 12 timmar!! först på dagiset och sen på kvällen på fritidsgården, sjukt skojj men nu är man väldigt trött. har också varit lite sjuk men förkylningen håller på att gå över nu med så de e chill. idag på dagis så kom det 28 japaner helt plötsligt och skulle hälsa på! helt sjukt, man bara stod där o kolla på dem, de trodde säkert ja va dum i huvet, men de e ju inte varje dag man får 28 japaner på besök^^ sen på gården har vi haft kuddkrig med mera, skojj skojj. imorrn ska jag va med erik,carro och mini ska bli skojjit:) 

men vi höres alla, puss o kram från oliver da man:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0