Många bollar i elden

jaha nu sitter man här igen på kvällen som alltid. idag har det hänt väldigt välsigt mycket roligt, iallafall på dagis. det blir bara roligare och roligare, den ena är värre än den andraXD i vilket fall som helst byggde jag mjölkpakethus och råkade välta ut en glasslåda med små pärlor i-_- haha inte så lyckat. sen iväg till friskis och jag och Caroline har kommit på att vi ska bli receptionister istället:D MEN!!! När jag och carro gick förbi några containrar (tror de stavas så) iaf där man slänger saker sånna stora gröna så hör vi att de prasslar i en av dem, så jag går fram o kikar in i den och då är det någon som tittar tillbaka! blev sjukt rädd!!! haha undrar hur fan han kom in i den! iaf sen ner till gården o snacka me rosie och spela lite guitar hero:) sen nu sitter man här och ska snart lkäka, imorrn upp klockan 8 igen och ännu en ny och spännande dag på villervalla måsen:D ha de najs alla:)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha smart att välta glasslåda med små pärlor i :)

2009-01-30 @ 18:56:18
URL: http://friddish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0