Söndag

Jaha nu under den tiden som jag inte har skrivit så har min moped gått sönder så får väl fixa den snart, kan fortf köra men blinkersen är konstig. har även träffat min dubbelgångare haha, helt sjukt!!! satt på teatern så emma bara:Men titta, han har ju samma frisyr som dig bakifrån, Oliver.
jag: haha fan va snyggt lixomXD
sen vänder sig denna killen bakåt
Emma: men han har ju samma näsa som du, han ser ju för fan precis likadan ut som dig!
Jag: fy fan va äckligt, men snygg va han:)! hahaha
Emma: Oliver, är det verkligen du som sitter här? haha

jaja sen har de väl inte hänt mkt mer, jobbat idag och igår kvällstider och ganska lugnt har de väl varit:) skola imorrn:) ha de najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0