En dag till;d

Tjaa!

Idag har jag jobbat som fan. Jag och Johan jobbade som fan i köket, han på bopen(kyckling och fiskavdelningen) och jag på resten haha. Ja, så under typ 45 minuter var vi helt själva i köket, med en kö som man inte såg slutet på haha! Men det gick faktiskt jävligt bra, tror inte det var någon som fick vänta på sin mat:)

Efter 4 timmar i köket fick jag rast och efter det fick jag stå i driven, rätt skönt faktiskt, men råkade krossa ett sånt glas man får precis vid bilarna så det blev lite stopp där... haha

Imorron blir det jobb mellan 11,45- 20,45. Ljusfesten med, jag kommer inte orka gå på den, men är rädd att där e många andra som gör det och kommer till mcd... Tror inte vi är så många som jobbar imorron heller:/

Ajja, det är kul ändå, lär sig nått nytt varje dag, och det har jag verkligen gjort idag!!! MEn efter imorron så är jag ledig en vecka:) ska bli skönt faktiskt:)

Allt för ikväll, herrååå

//Olliiee

Inte jag på bild!! hahaha


Kommentarer
Postat av: MODELLEN JENNY WULFF

Oliver, ja har gjort en tävling på joels blogg, skulle va snällt om du ville rösta, på mej (A) haha :D<3

2010-08-08 @ 21:02:36
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0