Jobb och nu skola,,

Jaha, då har sommarlovet slutat även för min del. Har hänt skitmycket denna sommaren, har lätt varit den bästa:D Har jobbat mycket med, många som vatt sjuka på jobb denna sommaren så har fått hoppa in väldigt mycket, men det har ju även gjort att jag lärt mig mer och nu kan jag säga att jag kan precis alla stationerna;p Blev även väldigt glad när jag för några dagar sen blev serviceansvarig, mycket skojj:D Kul att få mer ansvar och det verkar löna sig att jobba hårt:p

Nu blir det skola istället, när jag börjat trivas så bra med jobbet-_- Blir istället tat jobba varannan helg även om det nu verkar bli varenda haha! Schemat för terminen är väl hyffsat, inga jättelånga dagar men mååånga hålor:/ Ajja, jag klarar mig väl och nu e de ju bara ett år kvar:D

Idag blir det Väla och handla en massa inför skolan och kanske nått annat kul med:)

Hadebäst alla=)

Bild från Bonbonland med Emma:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0