jobbhelg + lite mer:)

Tjaoo!

Jaa, vart ska man börja, längesen jag bloggade sist så ja glömmer allt som hänt,,

Iaf, i fredags jobbade jag 17-00. Första gången jag jobbade så sent. Det var mycket najs, gillar verkligen sena kvällar där:)

Lördag jobb 11-20 och söndag 10-19. Idag är det första riktiga skolmåndagen och den var så seeeg med bara tradiga lektioner:/

Kan också säga att ja tänkt igenom mycket om jag pallar med ett år till som ordförande i elevrådet, och sa upp det idag och gav det uppdraget till Josse ist. Kommer bli skit bra:) Fortsätter som sekreterare, så vi bytade bara uppgift lite lätt:p

Ikväll blir det att sova tidigt så jag inte är lika trött som igår:)


SOMMARMINNE<3


Kommentarer
Postat av: sofie

nice blogg

2010-09-25 @ 21:01:09
URL: http://liszkaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0