Skåne rundt!

Såå, nu efter två dagar är min runda i skåne klar;p Det har varit jäkligt roligt, och väldigt tröttsamt:p Har på vägen träffat flera trevliga människor, och upptäckt att även om det verkar som jag bor öde, så är det fan inte det om man jämför med andra byar!! HAHA

Orkar inte skriva alla städer och byar vi besökt för det skulle bara vara tröttsamt:p

Bästa upplevelsen var nog Åhus första dagen eftersom där skrattade jag nog heela tiden hahaha, allt hände där;b

Andra dagen var nog Trelleborg och Ystad bäst;)

Så från en sak till en annan, HUR JÄVLA SVÅRT ÄR DET ATT GÖRA ETT SCHAMPOO SOM ÄR BRA??? Jag tackar gud för att jag har mitt gamla vanliga, det är det enda som gör håret mjukt och återskapar "glansen" dvs den håller vad den lovar. Har under veckan testat två andra, den första vet ja inte va den heter, men det blev helt fucked up, torrt o allt sånt, sen den andra var bobbys, som ska vara bra-- bullshit enligt mig;s fick inte ens bort vaxet. Så dem hamnar i Olliie´s soptunna direkt:)

Nu kommer bilder från Skåne rundt=)
Vissa är oseriösare än andra(a











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0