Måndag kväll igen!!!!

Jaha, upptäckte att mitt senaste inlägg var för exakt en vecka sedan... Antar att jag bara har tid att skriva på måndagkvällar. MYCKET har hänt sedan jag skrev sist. vi börjar från början right?:)

Tisdag: jobbade med Erik, annars tog jag det väl lugnt.
Onsdag: skola sen hem och sen till Friskis.
Torsdag: sjukt dålig dag psykiskt men på kvällen får jag reda på varför jag varit så deppig på sistonde... Ja det nya medicinerna som jag käkar för att jag ska gå upp i vikt, en biverkning av att ta dem tydligen.
 SKÖNT att veta att det inte är så mycket fel med mig... hahaa! Men blandningen mellan det & kärleken är piss!
Fredag: Jag och Erik åker på fest, utklädnaden ser ni nog i bilden nedan;) Mycket rolig kväll!!
Lördag: Mår ganska dåligt efter gårdagen, jobb på Mc donald´s 15-19.
Söndag: Min alla hjärtans dag tillbringar jag med Jobb på Mc donald´s 11-20, vi har fått ny uniform, så jävla snygg jämfört med den gamla!!!! Mycket folk på dan så några fick gå hem, på kvällen var allt verkligen kaos, men jag och Ellinor fixar det bra i kassan ändå tillslut, alla nöjda:)
Denna veckan kommer vara ett helvete, 3 eller 4 prov och en inlämning på 4 dagar!!! Ledig på fredag, så jävla najs!

Nu får ni bilden, som ni troligtvis har sett på bdb men i like it!!=) hahaha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0