Nytt liv åt bloggen

Jag kommer att skriva här igen så ofta jag kan, jag kan säga att nu i början kommer det mest vara deppiga saker eftersom jag är det just nu. Jag kommer inte säga direkt varför men allt bröt samman på en dag, jag börja gilla en person, bråkade med familjen och började fundera på "vad är meningen med livet"! Allt brast för mig och nu är allt en stor jävla röra.

Mina tankar finns bara på ett ställe hela tiden, och det är sjukt jobbigt. Denna veckan har alltså varit väldigt jobbig.

Jag lovar att jag inte bara ska skriva om dåliga saker, jag är oftast happy=) haha. Ikväll blir det Friskis och sen soooova:P

Har fortfarande mycket att ändra om på bloggen, men det kommer:) och en nyare bild på mig:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0