Båstad, Halmstad och chill;d

Tja igen!

Skriver väl inte så ofta här men lagom nog för att få med mycket som hänt så de inte blir för ofta utan nått vettigt:)

I söndags var jag och Felicia i Båstad på tennisinvigningen, man kan väl säga att det sög ganska hårt haha, typ inga kändisar förutom Eric Saade och jag;d haha! Iallafall så var vi där ett bra tag, det var varmt och som sagt alldeles för överskattat! Sen åkte vi hem och så sov Felicia här.

Igår Åkte jag och hämtade min moped från verkstaden och efter det åkte jag och Felicia en rejäl runda med inlines, en jävla träning blev det hehe, sen på kvällen kollade vi film o så:)

Idag har jag, mamma och Felicia varit i Halmstad centrum och på Euro stop,, Det blev lite smått och gott inhandlat och jag har köpt present till Emma av en väldigt snygg försäljare(a haha:p

Nä, ikväll blir det filmtittande och sen imorgon ska jag vila upp mig inför torsdag:)

See you all fucker´s;d

Vill ni veta en bra sak med:O JAG HAR FORTFARANDE SEMESTER!!!!!!:D haha

Bild från Båstad


Bild från nyss eller nått haha;d

Kommentarer
Postat av: Marcelo

Åh, nice blogg. Allt bra med dig ? :)

2010-07-09 @ 02:50:42
URL: http://marcelo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0