Camping...:D

Tja!
Har idag tillbringat dagen på Torekovs camping med Emma:D Var sjukt kul, alltid lika kul med dig Emma:)
Vi Spelade minigolf,, där jag gjorde bort oss lite för han i kiosken eller va de e... HAHA! Skit samma,,, haha. Jag vann faktiskt;) Sen gick vi in till hamnen och käkade glass o kollade folket som gick där. När vi sen gick hem så följde en väldigt rolig och intressant konversation mellan mig och Emma:

Jag; Jaha Emma,, hur många djur tror du lever i denna skogen?
Emma; Kanske 100?
jag; hundra????? haha
Emma; JAA, där är ju en massa flugor och mygg och...
Jag; jaa, du tror väl inte där bara är 100 stycken???
Emma; Nää,, kanske tusen då?

Haha, alltid lika kul^^

Sen grillade Kalle till oss och det var mycket gott:)
Är väl tvungen att nämna att vi spelade yatzy med,, annars kommer väl den kommentaren och ja,, jag förlorade.. med 1 poäng!!! ;d

De va allt för idag, sitter och funderar på om jag ska med mamma till båstad imorgon, de e ju invigning på tennisveckan, får väl se om kusinen ska med..

Gonatt:)
Emma på minigolfbanan

Jag och Emma på den stora båten;p

Utsikten

Minigolfbanan by night;d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0