Emma 18 mm;d

Tjaa, i förrgårkväll var jag hos Emma och firade hennes 18årsdag:) GRATTIS BÄSTASTE EMMA!!!

Sitter just nu hos kusinen så har därför ingen bild på Emma, men det finns ju längre ner på bloggen:)

igårkväll, får jag väl säga eftersom klockan e över 12^^ så var jag och kusinen på ängelholmsfestivalen en stund, sen stack vi hem, käkade en massa gott och körde lite skojjfoto, som kommer längre ner:)

Imorgon får vi se vad som händer, ska ju sova här så e väl hemma på eftermiddan typ, och kanske ska träffa Emilia då,,

Nä, nu ska ja bege mig mot sängen för jag e tröttttt:p

//Olliie

Helt oredigerad! fast de kan man ju inte tro;d haha:p


Felicia

Kommentarer
Postat av: Hanna

grattis till henne :)



2010-07-17 @ 19:46:26
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0