Hård men rolig vecka!

Tjaaooo!!!

Denna veckan har varit ganska jobbig, har fått jobba över mycket, men det betyder ju pengar;d
I förrgår kom Emma och Melle hit och det var mycket trevligt:) Vi åkte ner till stranden för att bada,, det blev ju inte redit så men kul hade vi hahaha!

Igår gick jag upp klockan 8 för det var jobb mellan 10-19:p Stod nästan hela tiden i dt1 an,, Drive in, där man snackar i mikrofonen och tar betalt:p Lätt det roligaste stället. Hade as kul, och fick en chock när Anna b kommer och beställerxD Men de va skojj:p Fick även några gäster som bara körde igenom och ville önska en bra dag, sånt som gör att man blir glad:p

När jag kom hem drog jag nästan direkt på fest och var hemma igen lite över 4:p haha sjukt rolig kväll. Idag kommer Kevin hit så får vi se vad vi hittar på, nu e jag ju ledig i tre dagar=)

Ha de bäääst, hinner inte blogga mer:p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0