McDonald´s ;d

Tja alla, nu har jag gått ifrån min härliga semester till fullt jobb:p Det är mycket folk, och då menar jag verkligen mycket!!! haha. Tror att det är typ hela Ängelholm som ätit där om det inte vore för alla tyskar och danskar:) Det är riktigt kul när dem kommer och handlar, men det är lite svårt att förstå tyskarna,, kan bli frustrerande när det är så lång kö:p

Men, det är roligt och det är sjukt roliga människor som arbetar, hade det inte varit för de så hade jag aldrig klarat de^^ Ajja, idag börjar jag klockan 4 så tror det kommer vara lite lugnare då, man kan ju hoppas;d

Imorgon är jag ledig och då ska jag ta de lugnt efter dessa dagarna, och det kan verkligen behövas:)

Idag gick jag upp kvart över 8 och sprang en rejäl runda, FAN vad jobbigt:p Nu blir de mat sen mer data(y

//Olliiee

Visdomsord!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0