oj!

Såg att det var längesen jag la ut någonting här på bloggen nu ja,,, väldigt längesen!

Såklart har det hänt mycket, jag kan inte skriva allt för det finns det inte tid till;p

Min vecka har handlat om fester, övernattning hos andra, mordkommissionen, Båstad, kompisar, Liseberg, körskola och en massa massa mer. Så nu förstår ni kanske varför jag inte har bloggat;d

Jag har känt att jag vertkligen måste uttnyttja min semester och hitta på allt på en gång:) Jag har märkt att jag hela tiden klagar på mig själv att jag aldrig har tid till att bara chilla, men sen är jag ju också en människa som inte kan sitta still:p

Men, på fredag är det dags att återvända till McDonald´s, det ska självklart bli kul, men det jag är mest negativ mot är nog värmen, det får gärna bli liiite svalare om jag ska jobba;d haha!

Nä nu får ni inte veta mer om mig, det är inte så bra, eller?;d

Ha de bbäst alla!

//Olliie

Ett inlägg utan bild är ett tråkigt inlägg, därför får ni min solnedgång nu, har inte tagit några andra bilder direkt;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0