Som vanligt jobb, och ikväll blir de slappe:)

tjaa!

Trodde först när jg började idg klockan 12 att jag skulle jobba 4 timmar men det slutade med full arbetsdag ändå:p Men idag va de kanon, stod i driven och det är jäklit kul:p Så idag har det varit en bra dag:)

En grej som gjorde mig lite förvånad och jag brast ut i skratt att under fem minuter blivit fotograferad av ett helt gäng japaner eller kineser. De stod alltså utifrån och fotade mig när jag stod i drive in, lucka 1 och tog betalt av folk;s
Först tänkte jag om de aldrig hade sett en mc donald´s tidigare,, men kom på sen att det var nog en dum tanke... hahaxD

Imorron blir det jobb från 11-19 enligt schemat, men kanske blir en timme extra hehe:p man vet aldrig;d

Nä, nu blir det inte mer, ikväll äre slappe som gäller eftersom jag måste upp typ 9 imorron,, men rätt skönt att börja 11 så slipper man komma in direkt i lunchrushen=)

Hadebäst!


Kommentarer
Postat av: Karro

sv: Haha jaa :D Du kan få prata med mig ikväll om du är snäll (a)

2010-08-02 @ 14:24:18
URL: http://sinipilvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0