Hemma

hajje!

Idag var det verkligen vääldigt mycket att göra på jobb, hade nog ingen ledig stund på hela tiden! Stod på Bopen i två timmar typ, ja den sidan av köket som görs på beställning, anyway, där var det faktiskt rätt chill tills jag fick en jävla massa beställningar, typ 5 CBO, 2 fisk, 12 mc chicken jr och en jävla massa nuggets haha, vettefan hur jag lyckades med allt eftersom jag inte är så van att stå där. Sista halvtimmen fick jag stå i kassan och drive-in. Det är ju det som är roligast;d Bästa placeringen är nog ändå dt1;an ;)

Ajja, Sen hämtade mamma mig så åkte vi och handlade Chinamat och sen gick jag hem till Erik och kollade tv med mera:) trevlig dag, men var tvungen att gå hem nu i tid för jag måste upp tidigt och packa tills projektarbetet som börjar på måndag.

Ha de naajs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0