Student:D

Tja tjaa, nu e jag tillbax här och skriver när jag känner för det:p Har idag varit på Amadeuz skolavslutning, köpt blommor!!!! och nu ska jag snart gå och göra vid mig inför kvällen som är hos Melle, studentfirande osv, men jag ska först hem till Emma så vi kan gå dit tillsammans;D

Igår var Anna och Amanda här, trevligt, med en massa skratt hahaha!

Har även klippt mig sen jag var och skrev här sist, vääligt kort... och blont haha;D

Bilder kommer här nedanför, måste sticka nuu och grattis till alla som tar studenten för fan, man längtar ju själv så man håller på å dö!!!

//Olliie

Bild för två månader sedan hos min morfar, yees bonde;d


Video från igårxD Amanda filmar, men det blir lite kaos när hon råkar spilla ut cider över golvet mitt i haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0