Studentfest!

Tjaa, igår var jag hos Madde på studentfest. Mycket trevligt och roligt! Mår som man förtjänar nu dagen efter, men men, that´s life;d Ikväll blir det nog att vara med Jenna tror jag, annars e de bara chilla som gäller! Som sagt gårdagen, Vaknade lite i 10 och kom på att jag precis missat min brors sommarlovsavslutning... Åkte dit ändå och var med i tio minuter sen hem.
Gjorde vid mig lite och stack sen iväg till Emma och så åkte jag med henne till studenten:) Åkte därifrån vid 00,00 tror jag till en annan studentfest, kommer inte ihåg vad klockan var när jag gick därifrån men kommer ihåg att jag gick själv genom hela vejby i ett pissväderxD haha! ajja, kul va de igår:)

Bilder kommer här med:P

//Olliie

Hos Emma innan studenten


Jag och Melle


Jag Jenny/Julia och Jesper/Jonathan haha


Ja, nu är nog klockan runt 23 haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0