Ven och sen fest<3

Tjaa, igår åkte jag, mamma och Felicia till Ven, det var ett jävla bra väder och mycket trevligt:) Vi cyklade runt näästan hela Ven, och man kan säga att det är inte lätt att cykla tandemcykel, men fy fan vad vi var braxD

Efter det så åkte jag direkt på fest hos Jenna med en massa trevligt folk:) skojj skojj;d
Jag är av den uppfattningen att en bild säger myycket mer än några meningar, därför kommer här en massa bilder, och det är även därför jag lägger upp foton i nästan alla inlägg, det blir så mycket roligare då;d

Bilder från Ven




Bilder från festen








Kommentarer
Postat av: Denise

Hahah, guuud vad fin jag är på bilderna xD Ser helt... Nerdrogad ut! Haha!

2010-06-19 @ 10:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0