Historia

Tjaa bloggen, idag har jag och Anna varit och besökt min gamla APU plats, eftersom vi skulle se efter personer som är i behov av särskilt stöd. Efter många skratt där åkte vi vidare hem till mig där jag gjorde mat!=) Efter det åkte vi till skolan för att göra ett historiaprov som verkade vara skitsvårt, men när vi kommer dit... hur många frågor var där?? TRE!!! Här har vi haft om Ryssland i typ 5 månader? Så får man ett sånt här prov, löjligt...
Efter det blev det lite Svenska, där vi nu ska börja arbeta om upplysninge, väldigt kul... :P



En bild säger mer än tusen ord, denna bilden blir iaf jag lycklig av. I dubbel bemärkning:)( förstår om ni inte förstår varför) Bilden är på buss 523 mot Torekov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0