Jobbat idag med!

hajje alla! Idag har jag tillbringat min tid på Mc Donald´s där allt verkligen gått skit bra!! Mycket att göra de sista två timmarna, och såklart blir jag ju beställaren (den som ska ha koll och säga till alla va de ska göra) och det gick dåligt till en början men sen gick de as bra, vi va inte så många i köket heller så jagf fick ha hand om brödningen också, vilket innebär att jag har två "heltidsuppgifter" på samma gång, höll på att dö! haha men mycket skojj!:) Fick bra beröm och slutar med att jag får en stor applåd av hela köket när jag går hem! hahaxD Vadå månadens medarbetare?xD  Love my job:D

Nej, nog snackat om jobb, ikväll blir det bara att ta de lugnt för imorgon ska jag till Malmö och träffa Maja, så ska vi nog gå i stan och åka ut till Entré:)

Kommer nog inte blogga förrän sent imorgon kväll, så sitt uppe och vänta!!:D haha

pussokram:D









Kommentarer
Postat av: jenny

din header e grymt snygg :D

2010-03-28 @ 22:22:44
URL: http://wuffan.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med henne där uppe, din header är skitbra! :)

2010-03-30 @ 13:16:02
URL: http://emzhellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0