Malmö!

Hajje! Nu ska jag försöka korta ner detta inlägget eftersom jag redan nu känner på mig att det kommer bli lååångt! haha. Började med att jag tog tvåan till Ängelholm för att åka vidare till Malmö, så ser jag Caroline på en annan buss och hon ska med till Maömö och faktiskt till samma ställe med haha tillsammans med Janni. Så resan dit blev ju mycket bättre:P Efter en massa skratt på tåget så gick vi av på centralen där jag och Caroline höll på att bli överkörda av en dam som sprang med en väska haha.

Efter det träffade jag Maja så åkte vi ut till Entré och gick i affärer men allt jag ville ha var som sagt slut... Sen åkte vi till triangeln och skulle köpa mina skor men de hade såklart inte den färgen... Sen gick vi på stan och käkade tillsammans med Caroline och Janni på Mc Donald´s och efter det gick vi bara lite på stan och åkte sedan hem igen. Som sagt så blev tågresorna väldigt roliga haha!

Kan ju också säga att Caroline verkligen köpte upp precis allt i alla affärer med haha, men det hon var absolut mest rädd om på vägen hem var sin tandkrämstub! hahahaha.

Jag köpte det som kommer på bilden här nere, En tröja, Hårspray och wax:)

Pusshejj:)




Kommentarer
Postat av: emma

hej!

kikar in & önskar dig en bra dag!

KRAM

2010-03-30 @ 10:21:30
URL: http://emmamariastenius.blogg.se/
Postat av: Jossan

Snygg blogg! Kolla in den nya filmen sebbe(trailer) på min blogg! Den är jätte bra! den ligger 2 inlägg under dom första!:)

2010-03-30 @ 13:45:47
URL: http://jossaahn.blogg.se/
Postat av: Felicia

Vet inte riktigt hur jag hamnade här nu, men får väl göra ett litet avtryck. Verkar vara en trevlig blogg.

2010-03-30 @ 14:28:36
URL: http://majafelicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0