Nya ikea och Väla

Gårdagen började med att jag och Emma tillbringade förmiddagen på öppet hus i skolan. Jag är glad att Emma var med, annars hade det nog blivit vääldigt långtråkit!! Åkte hem och vi hade gäster så var lite trevlig sen satt jag mig vid datan. Klockan 18 blev jag inringd till Mcdonald´s och tänkte att jag lika bra kunde jobba, vi hade gäster så annars hade jag bara vatt hemma, även om de e rätt najs:p 

Så det blev att jobba min första stängning, det var bara roliga personer som jobba så tiden gick fort:)  Klockan halv 4 på natten va ja hemma igen, fast nu hos min kusin som bor i Ängelholm, nära och bra och kunde sova där för vi skulle ändå iväg idag:)

Så idag bar det av till nya ikea och Väla:p handlade för ett par tusen totalt haha, meen många nya saker!!

Nu ska ja chilla sönder vid datan, så ses på msn ellernått:)

Jag och Emma:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästis<3

2010-09-05 @ 21:00:27
Postat av: Anonym

hahahaså ful hon är!!!

2010-11-26 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0