Politik och Mcdonald´s

Kände att de får bli ett inlägg till idag,, såklart handlar det om hur fruktansvärt trött jag är på allt som har med politiken att göra i detta landet!!! SD kom in i riksdagen, okej, men det är svenska folket som har röstat, och vi kan inte göra något åt det nu ändå! Vi alla vet att vi uppenbarligen har problem med invandringen i Sverige, problemet är inte att det är för stor invandring, utan att man sätter alla invandrare på ett ställe, oavsett kultur och bakgrund. Det funkar ju inte, så är det bara. Vi behöver inte skicka hem några, gör om upplägget bara så blir det nog bra!


Hittade mina McDonald´s papper som man skulle läsa igenom innan man började där, för mig tre år sedan. Tycker fortfarande det är lika kul :) Satt och läste igenom dem igen och såg att steget ovanför medarbetare är Handledare,, kan erkänna att jag faktiskt blev sugen på det;d Hade faktiskt vatt skitkul att få vara med och utbilda nya medarbetare:) Men men, vi får se vad tiden utvisar;d



Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

sv; tacktack, haha lite talangfull är man väl (a) ^^ <3<3

2010-09-22 @ 22:13:06
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Anonym

fin blogg

2010-09-25 @ 21:05:22
URL: http://joannawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0