Drar igång igen!

Jaha då har jag slagit liv i denna bloggen igen efter sådär ett halvår kanske. Bloggen gick ganska bra tidigare så jag hoppas den kan få samma resultat nu. Mycket har hänt sedan sist, jag har lämnat skåne, Mcdonalds, fritidsgården för att plugga till sjuksköterska och sedan vidare till ambulansen! Jag har även skaffat världens sötaste katt Zäta och bor i en 2;a med honom:) Så fortsätt följ min blogg för jag lovar, det händer något konstigt för mig varje dag. Igår hittade jag t ex en plånbok med ett par nycklar till en fastighet värd 5 miljoner!!! Hmm vad är hittelönen för något sånt ;)?

Nu blir det att städa lägenheten och beställa kläder från internet om jag hittar något kul. Inte säkert men vi får väl se.

Ha det bäst!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0