Överraskning!

Blev väldigt förvånad idag när jag skulle när och öppna porten för mamma och utanför står Mormor, Anette, Mamma och Morfar som skulle överraska mig inför min födelsedag imorgon!
Väldigt trevligt var det och man kan ju absolut säga att jag inte hade förutspått detta.
När de åkt hem föreslog jag faktiskt att vi kunde leka pensionärer jag och mamma och spela bingolotto. Sagt och gjort så satte vi oss på bussen till stan och köpte lott haha. Såklart ingen vinst men mysigt ändå :)
Tycker dock att den nya programledaren är otroligt dålig jämfört med de andra som varit. Inte alls lika kul..

PÅMINELSE!!!!!

Nu är det 3 timmar och 45 minuter kvar tills jag fyller 19 :)
Kanske ingen ålder som är direkt rolig att fylla men alltid något;D

När man inte har mer än 4 stolar får man hitta på något annat;d

Kommentarer
Postat av: Milla

GRATTIS på 19års dagen min bästaste OLIVER!!

2011-09-26 @ 00:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0